Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Jumaat, 14 Ogos 2015

Happycall Double Grill Pressure Pan



Dah lama makngoh survey  pemanggang ajaib tapi tiada kesungguhan nak membeli. Lagipun duduk di rumah bujang, bukan rajin sangat nak masak sebenarnya. Cuma akhir-akhirnya rasa nak bertukar selera ke arah masakan grill dan kukus je. Jadi makngoh pun google sekali lagi mencari yang murah...tak kisah la brand apa pun. Setiap kali ke Pengkalan Kubor pun makngoh ada tengok-tengok harga yang murah. Ada yang harga RM49 jer tapi lupa dah jenama pe. Tapi lambat lak pulak nak balik kampung.

Terjumpa iklan Happycall RM75/set (dengan syarat beli 3 set) di mudah.my , makngoh tanya kawan-kawan sekolah jika yang berminat nak share. Alhamdulillah ada 3 orang nak share, jadi makngoh pun roger jurujual minta dia hantar ke sekolah makngoh 4 set.

Alhamdulillah, petang tadi... orangnya datang hantar 4 set Happycall Pan dengan harga hanya RM75 dan cas penghantaran dia ambil RM10. Bila dah ada depan mata barangnya, rupanya ramai la pulak yang nak gak. Alahai, silap gak makngoh tak tanya kawan-kawan yang lain.  Takpelah, order lain kali lak. Esok makngoh ada kursus jadi ahad la makngoh akan merasmikan pemanggang ajaib ini... jeng..jeng..nak masak apa yer?









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!